شادمانه مادرانه

خاطرات شاد از مادر بودن

شادمانه مادرانه

خاطرات شاد از مادر بودن

خاطرات مادر بودن با جملات شاد وزیبا از کودک خود

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

توجیه

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ق.ظ

توجیه کردن تو هر سنی دیگه مد شده. یه زمانی هم بزرگترها و هم کوچکترها اگر کار خلافی میکردن میدونستن و راحت تر اقرار میکردن اما حالا همه مستعد ان تو توجیه کردن.

چند روز پیش محمد مهدی دیر اومد خونه. همیشه تا از سرویس پیاده میشد صاف میامد خونه( قبلا پدرش میرسوندش). رفتم دم در یکهو با محمد مهدی سرتا پا خاک و یونولیت مواجه شدم تا اومدم حرف بزنم سریع گفت:

میبینی چقدر همسایه ها و مردم بی ملاحظه شدن. همینطوری اینموقع آشغالاشونو میزارن دم در نمیگن بچه هایی مثل من گول میخورن و مشغول بازی با اینجور چیزهای کثیف میشن، اما من به فکر بقیه بچه ها بودم همه اش را خورد کردم دیگه کسی بازی نکنه!!!!!


(تبریز عید94 موزه قران)


تبریز موزه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۲
راحیل مامان محمد مهدی

نظرات  (۱)

ماشاالله
خدا حفظش کنه
پاسخ:
ممنون فرزند شمارا نیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی