شادمانه مادرانه

خاطرات شاد از مادر بودن

شادمانه مادرانه

خاطرات شاد از مادر بودن

خاطرات مادر بودن با جملات شاد وزیبا از کودک خود

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

هندوانه

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ

مراحل رشد تفکر آدمها را، هیچ کس بهتر از یک مادر نمیفهمد. وقتی به دقت سوالهای فرزندم توجه میکنم و  انرا با سوالهای آدمهای اطرافم میسنجم، با خودم و با.....

امروز میپرسه مامان چرا باوجود اینکه هندونه به گرما حساسه و زود خراب میشه، تو تابستون میرسه؟؟؟ خوب بزاره دیر تر بزرگ شه، کمتر گرما ببینه مثلا حالا که من هم دلم براش تنگ شده....


سوال ساده است اما نکته ای که توجه منو جلب کرد، این اه که اون هم مثل من مدام دنبال تناقضات ظاهری اتفاقات است تا هماهنگی هاااا


شاید خوب و شاید هم بد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۲
راحیل مامان محمد مهدی

نظرات  (۱)

The ot8;rela2i2nal networks” you mention are such a sweet thing. We have some fine examples in the district. By the way… I think that it’s time we had you back to help us push.I hope the weather improves for you!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی