شادمانه مادرانه

خاطرات شاد از مادر بودن

شادمانه مادرانه

خاطرات شاد از مادر بودن

خاطرات مادر بودن با جملات شاد وزیبا از کودک خود

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

اذان وباب اسفنجی

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ب.ظ

موقع اذان شبکه پویا از چند دقیقه قبل وبعد از آن برنامه هایی دارد که انصافا قابل توجه وجالب اند.

اما خودشون هم به یک نکته توجه نمیکنن واون هم عدم هماهنگی برنامه های دیگر وانیمیشن های نزدیک اذانه. البته نده هم توجه نداشتم اما دیروز داشتم یک مقاله خارجی مال چند سال پیش در نقد باب اسفنجی را میخواندم که مخالفت روان شناسها را با روند ارائه این انیمیشن بیان کرده بود. فرا از بحث فراماسونری و احاطه غرب ، این نکته جالب بود:

اونها معتقد بودن این برنامه بعلت تغییر صحنه مدام بیش از حد متعارف نسبت به دیگر انیمیشن ها( با اعداد وارقام) باعث میشود کودکان در تحلیل صحنه های آن جا بمانند ودچار بهت ویا  عدم تمرکز های شدید وبه بیانی "منگی" بشن.



حالا چنین برنامه ای با شدت بالای تحرک یکهو به ریتم بسیار کند برنامه های اذان متصل میشه. میخواهید عکس العمل بچه ها چی باشه؟

باوجود علاقه اولیه به برنامه شعر اذان از سمت کودکم الان این علاقه از بین رفته وبه جاش مدام از من میپرسه:

چرا اذان شبکه 2 را این قدر تند میگن؟ همه جمله هاش را تند تند میخونه ؟

یعنی بخاطر اخباره که از اذان مهمتره؟

من اذان تند این شبکه را دوست دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۸
راحیل مامان محمد مهدی

نظرات  (۲)

خدا قوت ...
التماس دعا در این ماه عزیز ...
تحلیل جالبی بود ...
یه زمانی تو یه کارگروه فرهنگی به بقیه گفتم بچه های این دوره زمونه هیجانی به بار میان و هیجان زده هستن و قدرت لاز رو برای تمرکز ندارن ...

۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۴:۵۳ سلمان صدری
من به هر چیزی که بیش از اندازه مُد بشه مشکوکم!
من به باب اسفنجی و بِن تِن و امثالهم مشکوکم!!
دست خودم نیست، از چیزهایی که یک هو همه را میخ کوب و مبهوت می کنه و قدرت تعقل و تفسیر رو ازشون میگیره خوشم نمیاد.
شاید همون منگی و گیجی بهترین تعبیر بود که نوشتید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی