شادمانه مادرانه

خاطرات شاد از مادر بودن

شادمانه مادرانه

خاطرات شاد از مادر بودن

خاطرات مادر بودن با جملات شاد وزیبا از کودک خود

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

آلبالو خشگل

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۴ ب.ظ

اینکه مادرای امروز تقریبا اکثر چیزها را آماده از بازار میخرند، گویا باعث شده حتی باور برخی مفاهیم واتفاقات کمی برای کودکان سخت باشد .
ازجمله حل این معما برای کودک من که:
آلبالو خوشگل است یا  آلبالو خشکه؟
البته به علت تلفظ سریع کودک من در این چند سال متوجه نبودم که او البالو خشگل تلفظ میکند اما امسال وقتی داشتم آلبالو ها را تمیز میکردم تا توی آفتاب خشک کنم کودکم با هیجان فریاد زد:
پس اینها آلبالو خشکه هستن .نه خوشگل . 

چون خشک میشن نه چون مزه خوشمزه دارن




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۴
راحیل مامان محمد مهدی

نظرات  (۱)

۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۷ آرین حصاری افشار
با سلام.وبلاگ زیبایی دارید. لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید و نظرات خود را بیان کنید. در وبلاگ من مطالب خبری،دانلود نرم افزار،مطالب طنز،درسی،علمی و ... خلاصه هرچیزی که بخواهید پیدا میشود. برای تبادل لینک هم آماده ام فقط کافیست شما هم با دادن نظر آمادگی خود را اعلام کرده تا باهم تبادل لینک کنیم.
پیروز و موفق باشید.
آرین حصاری افشار   www.arian-hesari.blog.ir
پاسخ:
باسلام وممنون از حضورتون. 
شما لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی